ratiradiraj!

den som väntar på nått gott...
hä hä!

Nej man är ju inget vidare på det här med bloggande, men nån måste ju va det oxå!
Sitter och försöker fördriva lite tid tills Josse ringer så man kan dra ut till Tornby en sväng, Har längtat såååå efter den här dagen eftersom det varit sooool alla dagar och jag bara tänkte vara ute oxh sola hela dagen och mysa och bli glad i kroppen av vädret, men det är ju klart att det ska regna då just idag när Sara Eng är ledig...
Var i stan en sväng förut me Michelle å Emmy å gled runt lite, övertrassera kontot bland annat. TUR ja fick lönespecen för 47 sekunder sen så att man känner att det snart är dags!
Hursom så vare inget kul på stan så vi drog hem igen... Later i eftermiddag runt 16 hugget blire en tripp ut till Watchrich å hälsa på brushan å sötisarna...
Funderar på om man ska va själv ikväll sen och bara ta det lilla lugna, kaan vara skönt imorn och det var ju inte igår direkt. Börjar tolv imorn men morfar skulle visst komma förbi en sväng innan jag åker å lämna PÅSKÄGG såklart. Hahaha. sjukt.

Märy from Nörge har varit hemma snart en vecka och det har ju varit himlarns trevligt. Firade med fest på fredagen såklart! myspys. Hon skulle ju stannat till på måndag men hon tål väl inte LKPG eller nått så hon drar redan lördag :(
Klockan åtta på morgon förmodligen å det är bara rätt åt henne!!

I lördags blev det fest i Hejdegården för Mallan brallan för hon blev ju tant å det var också vääääldigt trevligt faktiskt, kuul att träffa alla dom där gamla folken, det tycker jag om <3

Veckan har bara varit jobb (det är visst bara onsdag) och slapp efteråt me Sebbe Olle å Maria mest... Igår bakade vi hemmagjord pizza å DET var gott! Glodde på film å sådärdå..

Den där träningen jag pratat om gick jättebra! Första veckan... Veckan efter blev det många undanflykter och nu har halva nästa vecka efter det redan gått. Och resterande dagar jobbar jag bara kväll, eller ska käka påskmiddag.
 NÄSTA VECKA?
Jag måste sluta med undanflykter. Självdisciplin?

Som sagt man har ju inte mkt vettigt att skriva så ska lägga mig å vila en sväng nu, Måååste verkligen dammsuga egentligen men just nu orkar jag inte inte inte.

Jag minns en mysig solig dag i Sätravallen.


innan mörkret faller
ska jag lämna några varma rader
ska jag vara din starka vän
ska jag visa några bättre sidor
och lova dig nånting igen

innan morgonen kommer
ska jag vända alla kappor tillbaka
och lita mer på min kraft
ska jag hämta nånting jag förlorat
en vilja som jag faktiskt haft

jag har förlorat dagar och ett hopplöst år
jag har trampat upp stigar där gränserna går
och du blir aldrig en vän igen
en mot en
tills morgonen kommer

innan mörkret faller
vill jag reda ut några saker
inga rätt och inga fel
vill jag öppna för en vapenvila
du har din och jag har min del

och innan morgonen kommer
vill jag blöda några droppar mot stenen
det är tid för några tårar än
och göra klart för min norra stjärna
att jag aldrig ska ner igen

jag har förlorat dagar och ett hopplöst år
det är som jag känner när åskan går
och du blir aldrig en vän igen
en mot en
tills morgonen kommer
tills morgonen kommer

Nu sover båda mina fötter...  =O

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du varit i sätravallen med någon annan? fyfy:P

hehe drog på låten de första ja gjorde när ja såg texten=) undrar när våran morgon kommer komma ;) trallala laalaa (8)

Postat av: idis

du är ju inte snabb, men ack så överraskad och glad man blev! :D

2009-04-08 @ 21:39:29
Postat av: marit

alltid en glädje när det händer nåt.

trött på linkan är fel ord att använda här. Någon frågade därimot om vi skulle ta en film nån dag. va fan får man tro..

med du är alltid kärlek i mitt hjärta.

snufs

2009-04-09 @ 11:40:58
Postat av: Anonym

) snart kommer jag hem ochn ja gär så lycklig för de!!!!!förpestar din vackra blogg med detta , hehe men snart och väldigt snrt får du ta hand om mig och min nya vimkt hehe ;) /beccc

2009-04-11 @ 03:27:37
Postat av: Sara

Tar å svara på alla på en gång.

Jag har aldrig varit i sätravallen med nån annan ;)

hihi nääe snabb har jag inte påstått det vore lögn men ska bättra mig, när jag slutar vara så här TRÖTT.

Antar om jag förstod vem någon är som ville glo på film är, så tjatar denne på mig om frågan: har Maria åkt hem till Oslo?

Och du REBECCA, är du full nu igen?

vad är vimkt? men ska bli bra att du kommer hem, det var på tiden!

2009-04-13 @ 00:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback