14 Oktober.

TJO! Idag är en lite bättre dag än sist, och jag har faktiskt bara varit hemma idag med.
Det ringde en förut, så frågade han vilka jag umgås med nuförtiden.
Haha, jag hade inget svar. Klart jag umgås med folk, men ingen sådan regelbundet vetattjagharvarjedagvän. En sån som jag verkligen behöver egentligen. :)
Men såna dagar som idag finns ju. uppenbart. Då hjärnan slutade fungera för en stund.
Igåår var ja å frellifrell på kurs i Stockholm, så nu väntar jag bara på den där uppenbarelsen där jag står i duschen och allt rinner av mig och jag accepterar att jag ska bli kristen!
Blev en lååååååång dag hursomhelst Upp 05, tillbaks i Lkpg 00 = 19 timmar, sen att jobba 07.30 på det var ju bara en bonus.
Så när jag kom hem efter jobbet idag tog jag mig en välförtjänt tupplur.
Efter det ställde jag mig som en zombie och lagade mat, sen åt jag. ALLDELES för mkt. Som vanligt. att man aldrig lär sig, hur ska min mage försvinna när jag inte kan hålla mig.

Imorgon ska jag ringa min sötaste brorsdotter jag har! Och även den bästa som finns. Alicia Angel och tjata lite till på henne att hon ska tjata på sin mor att skjutsa henne till migmigmig efter att de lämnat hopplapollen i Vetlanda på fredag. För jag vill ha den mysigaste fredagen på sjuukt länge nu!

Jaaaaa Märybäry jag saknar dig massor såklart! Hoppas det går bra för dig med dina flygningar som kommer snart snart snart :D <3

Det jag ville få ut av detta inlägg var att inte bli rastlös, jag har typ inte gjort något vettigt, sovit lagat mat, rensat en låda, kollat efterlyst, inte många punkter av vad som skulle göras idag avklarade MEN kände ändå rastlösheten krypa på och jag fick för mig att jag var ganska ensam, haha. Så jag loggade in på msn å skrev lite här så glömde ja verkligheten ett tag. Nu ska jag nog duscha, sen se om det är nått bra program på tv eller sätta på en film att somna till. Snart sovtajm.

Hoppas Josse Zebbe å Hugo åker sent till Sundsvall imorgon å hälsar på Johanna Andreas å LEO :D
Så att jag hinner träffa mina barn... Var alldeles för länge sen! buhuuuu

Näe nu ska ja å Kelly gosa lite tror ja. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback