15 Oktober.

Goddag Gokväll!
Sitter i soffan å slöar nu, har preciss käkat sparrissoppa och knäckemackor. Goått. Glor på Inlåst på 4an. Interesting :) haha.
Börjar få lite panik om imorgon. Är tveksamt om skitungen hinner hit. Då har jag ju inte en aning om vad jag ska göra. :(

Idaaaaaaag fick jag iallafall träffa mina söta killar! Vi kollade på chiuahuan från Beverly Hills och sen mecka vi lite me fingerboarden å sen målade vi i målarböckerna :P Mkt fint gjorde vi. De är bäst!

Jobb 8-16.30 imorn SEEEN ÄRE HEEELG! Är inte ett dugg sugen på utgång men blir nog det på lördag trots allt.
Sen får vi se vad som ska göras, nått vettigt vore kuil eller någon utflykt någonstans. Men måste ju komma på nått först.

Nu fåre bli en dusch, eller om 23 min ;)

Püss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback