Alicia <3

huuuuuh, kallt om föttera!
Hyresvärden var här igår å skulle kolla ventilerna och passade samtidigt på att laga mitt fönster i sovrummet så det går att öppna igen!
Så bara för att, har det ju stått öppet hela dagen! :)
Har ju kunnat öppna det två ggr kanske sen ja flytta in, och det är ju faktiskt länge sen nu.

Nahe, ska nog skänka lite kärlek till min underbara brorsdotter som är lite ledsen idag:
Alicia Angel Forsberg Eng, du är världens bästa och sötaste skitunge! <3
På tisdag ska jag krama dig så du nästan kvävs. ;)
du ska vara glad gumman.


Hmm, ja som ja nästan sa. På tisdag blir det GeKås med moder jord och Ascha.
Ska bli kul, jag vet maaaaaassor saker jag behöver, hihi!

Idag har jag varit ledig. Och det var ju skönt! Började med av att vakna av typ något som jag trodde var bomber i min lägenhet. Flera ggr, till slut kände jag att det nog var dags att gå upp... Så började städa och jag hörde de ett par gånger till under dagen, men har inte en aning om vad det var. Kom på mig själv varje gång det lät att jag verkligen spärrade upp ögonen och blev livrädd!
Jag bokade tvätttid och det var LEDIGT så jag tvättade och började städa den mest skitiga lägenheten i Tannefors, men ibland får jag för mig att vara så himla noga så jag hann ju bara med sovrummet och badrummet på 3.5 timmar. Bytte lakan å städa överallt, sköljde hela badrummet med duschen (det är inte så stort) Och moppade och hade mig.. Skönt när det är rent.

Imorgon är jag ledig IGEN, helt sjukt 2 dar i rad. Meeeen, :( Jag har ingenting att göra. Alla jobbar ju och ska göra massa tjafs efter å blabla bla så jag har inte en aning om vad jag ska göra. Och Beck å jag skulle ju tränat men så blev det inte för hon ska JOBBA, såklart. Så jag vet ju, känner mig själv så väl att jag kommer bara sitta å deppa hela jävla dagen å tycka att livet är skit och inte vara ett dugg sugen på att städa klart... Resten av rummena ser ju ut som skit.

Men nog om det. Efter städning och tvättning så åkte ja mot jöbbe å mötte upp Josie så drog vi å hämta Ljugo på dagis sen vidare till Zebbes skola (Kärna) och var där på öppet hus och tittade vad fina saker de gjort osv, de sjöng och dansade jättefint där i skolmatsalen. Tihi, Jaa, jag rös i hela kroppen.
Efter det kom Henke å hämta de söta å sen drog ja å J å sola å sen köpte Chinesefood på Ming såklart så drog vi till Västerlösa å slöa framför teven hela kvälla!

ÅÅH nu sitter jag bara och skriver bara för jag inte vill inse hur mkt klockan är, lägga mig ensam i sängen och titta på tv där det bara är skit och inse att jag inte är trött än, och att jag inte vill vakna imorgon! Älskar kvällar.
Alla borde vara singlar och uppleva detta varje dag. Det får ju liksom livet att kännas meningsfullt på något sätt,
ensamhet. Och sen dör man.
BUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Jag och Rebecca har ju iallafall köpt träningskort. Jag slog på stort och köpte för ett år. SÅ NU SKA KAGGEN BORT!
a.s.a.p tack...


Nej nu saknar jag Maria och Kreta...



Haha, godnatt!

Kommentarer
Postat av: märy

och maria skanar sara.

2009-10-24 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback