GeKås

Blev just bortkörd från att ha suttit bredvid Alicia vid hennes dator så det  är väl hemlisar på G I guess... Så får väl sysselsätta mig här en stund.
Ska sova i Västerlösa för första gången på 1år & 8månader.
nej förresten, jag gjorde ju det en annan gång. Men ändå. Är ju fullt hus här inatt så måste sova i "syrummet" vilket är ett litet rum som jag hade när jag var liten som är fullproppat med mammas krafs. Mysfaktorn är hög därinne.

Var hos Josse Zebbe å Hugo förut å myste lite, spelade LegoBatman med Zebbe (6år) Och jag fattade ingenting och förstod inte hur han kunde veta allt, men han var väldigt pedagogisk och visade vägen och hjälpte mig om jag inte kunde. Han blev inte arg på mig heller när jag råkade slå ner honom. Haha.. (Han har vanligtvis ärvt sin fars temperament, därför jag är så förvånad) Och en gång råkade han döda mig: -Förlåt Sara.
Haha söööta.
Hugo var på myshumör oxå, satt i mitt knä under tiden :)
När det var läggdags la vi oss i sängen allihop och läste "Kapten snorfinger" eller vad den hette och "min morfar är pirat" Killarna lyssnade duktigt när Josse läste, och det var jag som var barnet och somnade så sött..


Lilla, lilla,  lilla Zebbe!



Och liiiiilllaaaaa Hugo!

Det är verkligen på tiden att gå och lägga sig för 05.00 åker Den blå SAABen från V-lösa till ullared för en dag med stora fyllda kundvagnar! :D
Yeeeeey!

I helgen, eller snarare på lööördag är det fest! Ska bli kul. kul. kul.


På återseende!

Kommentarer
Postat av: mæry

jævlar, hær har man missat mycket sen sist. :P

me miss u sugarpie. pussihajj

2010-02-19 @ 14:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback