trist

Blogg blogg blogg blogg blogg blogg och blogg!

Sitter hemma och är riktigt uttråkad, klockan är tio i sex och jag har varit vaken sen ett och baaaaaaara varit hemma och jag kryper snart igenom tapeterna för jag är så sjuuuuukt uttråkad.
Och när jag är uttråkad blir jag även arg sur och ledsen. Så det är vad jag sitter och gör just nu.
Gillar nog ingenting just nu. Allt är dåligt.
Folk är mongo, jag har ingen bil, livet känns meningslöst, folk tjatar om att gå ut, jag vill inte det. Känns så jävla onödigt. Jag Jobbar HELA helgen och är sjukt sjukt ensam. Och jaaa, jag har tillochmed gråtit idag, över ingeting eller en skitsak. Borde vara förbjudet att leva ensam så här länge.
Och jaaaaaa det finns alltid folk som har det värre, men det är ju ingen tröst när man själv inte trivs?

Det sista som lämnar en är hoppet men de har nog tamejfään lämnat mig för länge sen.
tråktråktråktråktråktråktråktråktråktråktråktråktråktråk.

Jag sa ju inte som tur var att det skulle vara kul att läsa detta så jag har inte ljugit iallafall!
Hade bara absolut INGENTING att göra. Ingen lust med något heller. Hade ju varit perfekt att städa idag, men energin finns inte. Inte någonstans.

bläääääääääääääääääblääääääää.
Haha. Nej trodde ja skulle komma på nått att skriva så jag var sysselsatt en liten stund men det gick inte.

Jag längtar efter Alicia Zebastian och Hugo.
De bästa på hela denna skitiga jord!





Kommentarer
Postat av: scary

Och så saknar du mig så klart, inte bara barna. Nästa gång du får tråkigt får du packa ihop dig på ett tåg me en tråkig bok o komma hit o sova skavfötters. :)

mums o mys. pusspuss

your märy

2009-10-08 @ 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback