090909.

Ska slarva ihop något nu bara för: ATT!

Sitter me Rebecca å lyssnar på hennes klag om hur värdelöst allt är och hur mycket hon hatar Astrid Lindgrens värld. Hon har jobbat där ett par somrar och jag kan lösningen: Bara att aldrig mer åka dit, jag har ju aldrig varit där så det är väl inte så svårt!

Ikväll är det Efterlyst. Jag gillar det.
Nästa vecka kommer Maria hem, henne gillar jag oxå.
Hade väldigt roligt och svettigt hos henne i Rethymnon förra veckan. Har över 400 bilder men det känns som typ 10 :P Kan aldrig få för många...
Och så känns det typ som att jag kommer vara bakis tills jag dör, varje morgon mår jag skitdåligt och så känns det som att jag knappt somnat fast jag kunnat sova hur länge som helst, men inte kunnat dådå.

Orkar inte hålla på å skriva om massa gammalt jag gjort i sommar osv, har varit fruktansvärd dålig på det här me blogg men så kan det gå å så skriver jag ju varje gång.
Får se om jag blir något bättre.

Kort och intensivt, inte ens det?
Nej nu fåre bli lite vattenpipa med äpplesmak, bara för det är fint väder och jag ska ha anledning till att gå ut på balkongen...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback