Här på bästa sändningstid får vi ett välserverat styckmord.

Hej! Jag har ont i huvudet...
Kan va sömnbrist när jag tänker efter...
Eller nej. Jag har nog sovit ganska mkt i helgen mot vad jag brukar, översömn då..

Sluta två idag, Skööhöönt! Har suttit hemma sen dess, lagat mat å plockat lite... Gick inte så bra med plockningen men hade tänkt ha det lagom bra tills Olle och Maria kommer hem. Weeei. Imorgonkväll kommer Olle till moi! Najs najs. Synd ja jobbar onsdag, kunde ju bytt så ja jobba imorn istället! Men jobbar typ ingenting den här veckan ledig tisdag lördag söndag :( Behöver jobba in lite timmar och hade tänkt göra det i helgen tills ja fick veta att de två skulle va i Lkpg. dågårejuinte.
Nästa vecka drar jag till Sundsvall i 6 dar! :D Ska bli trevligt hoppas jag ;)
Stackars Kelly blir ensam igen, hon kommer va pissed.

Mjaahaaa, har nog inte så mkt mer att säga..
Har vart ute å fart varenda dag på senaste Klockrike Västerlösa Mantorp och TORNBY framför allt.
Men jag har ju umgåtts med de allra bästa!

Vi hörs, kan inte tänka någon slår på min hjärna. Hej!

Här får ni en bakisbild. Där mår man som man förtjänar :P




Kommentarer
Postat av: madeleine

hon är inte ensam <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback