STEKANDE sol 10 september..

Tror inte dagen kunde startat bättre idag!
Känner mig riktigt glad faktiskt!
Även fast den startade iofs med en dålig nyhet, mor ringde å väckte mig och frågade om jag var ledig idag. De skulle till Ulrikamarknad: Zebbe, Hugo, Liam Patrik och hon... DET hade varit den perfekta dagen men det går ju inte alltid ihop sig, jag måste ju faktiskt jobba...
MEN hursomhelst, efter samtalet gick jag upp, iväg och solade, det var nya rör. mycket bra... Njöt av det underunderbara vädret. Det är nästan lite synd att vädret kan styra ens humör för snart är det ju höst grått å tråkigt. Men idag låtsas jag att det är VÅR. Satte mig och käkade frukost på balkongen och läste lite, och nu har jag tagit ut datorn och solen steker tillomed på kroppen. HUR SKÖNT SOM HELST!
synd att man inte blir solbränd av den längre bara :(
Men hursomhelst, lite bra är det att jag jobbar för efter ulrikamarknad hade jag säkert velat vara ute bara för det är fint och det finns ju inte så mkt att göra så då hade ja nog varit inne och fått ångest :P
Ska jobba med Elin ikväll, har haft det bra den här veckan på jobbet och jobbat med roliga personer :P Michhele Thillan å idag Elin :P

Måste snart börja göra iordning mig innan jag flyter bort här ute... sortera tvätten till imorgon oxå så jag slipper göra det när jag vakna,r är inte riktigt levande klockan 8 på morgonen :(
Fick ju dra hem lite av Marias kläder från Kreta och hon kommer ju hem nästa vecka så tänkte vara snäll och tvätta dom åt henne så hon slipper tänka på det de få dagarna hon ska vara hemma innan hon flyr till Norge i 3.5 år till MINST :( Sen vet man ju inte riktigt vilken världsdel hon kommer kalla "hem" :(

Tack för mig HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback