track

Det är ju helt sjukt hur fort känslan försvinner när man får lust att skriva någonting!
Jag tänkte skriva någonting så försökte komma in på sidan, datorn var seg så det tog en stund, sen dog datorn för batteriet var lite trött.
Så NU när jag äntligen kom fram så har ja ju inte kvar den där känslan längre, jag som tänkte vara lite överseriös å skriva 2 ggr på en dag när ja inte skrivit något på flera månader.

Allt är iallafall som det ska :)
Efterlyst på tv, Rebecca som sällskap å vi har precis käkat rostade mackor me Oboý och fil å START. hihi.. gottgott!

Måste oxå få ur mig hur duktig jag varit senaste dagarna.
Promenad me Malin i söndagskväll.
Promenad me Thillan i Måndagskväll,
Promenad me Thillan tisdagmorgon
Promenad me Michelle Tisdagkväll
Promenad me Beck Onsdagkväll.
runt ån är det då vi har promenerat runt runt runt,
hehe bättre än att sitta hemma och jäsa iaf?

NEJ nu blire tvn lite till...

tack för mig/ Fläskis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback