24 April.

Tålamood Märybäry... tålamod!
Är väl bäst att börja med att berätta hur otroooligt mycket jag saknar min norska flygvärdinna! Men för några veckor sen fick jag ju en liten dos av henne, fast den var väldigt liten!
24 April är nog nästintill det bästa datumet på hela året. För den dagen 1998 föddes ju världens bästa tjej!
Idag, eller igår vad man nu ska kalla det beroende på hur känslig man är, så fyll/er/de min absolut sötaste underbaraste bästa brorsdotter, älskade lilla skitungen Alicia TOLV år. Herregud.
Det var storkalas i Västerlösa faktiskt, bara det var väl ca TIO år sen...
mysigt pysigt...
Innan dess var jag en liten snabbsväng och hälsade på hos Josie å Anders, man passar ju på när man är i krokarna, eller kan det varit för att jag vaknade med samma ångest som vanligt när man vaknar ensam så det är bäst att passa på att åka iväg innan man blir sur?
Haha, eftersom jag fick så bråttom och inte hade någon frukost hemma så hann jag ju inte äta. Så hemma hos mor och far hitta jag lite rester, (väldigt lite) som jag åt upp, sen blev det en bulle å två kakor och lite coca cola, sen var det dags att åka till jobbet och stänga skiten ;) så nu när klockan är 01,05 hoppas jag att den som läser detta kan förstå att jag håller på att dö av hunger och att jag är lite småtjurig och trött?
Så en väldig tur att jag är ensam hemma, Kelly är ju här förstås men hon är ju som hon är...
Imorgon är det jobb 12-23 hemska hemska tanke, så den hoppar vi över...
ända till måndag!
Då är det dags att börja packa ihop lite smått sånt jag ändå nästan aldrig använder, sen blir det att träna lite med Rebecka å seeen ska jag och Jociboy försöka få tag i Lasseliten så vi kan åka ut till Västerlösa och äntligen skriva på kontraktet!
Jaaaa för vi ska ju flytta till hus! och inte vilket hus som helst, utan samma hus som Zebbe Hugo Josse och Anders bor i, och snart lillfisan. Och det är i Västerlösa! Hahaha. Ganska läskigt, men kommer bli heeeelmysigt! Verkligen.
Näee alltså, jag måste sova nu så jag slipper känna värken i magen...
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback