ny dag, nya tag!

Hej hej hej hej hej!

Usch. Klockan är halv tolv, och jag vakna precis.. Lyckat!
Känner inga vibbar av att den här veckan börjar bra. Skit också.
Men jag ska streta emot, för det ska inte bli som förra veckan. Jag lovar! Inte en enda dag förra veckan var bra, alla slutade som ett hell.
Så vecka 16. -2010 raderar vi ur minnet!
Mhm. Ja idag då, skulle jag ju börjat packa ner lite skit i kartonger som jag ändå inte kommer använda innan det är dags att dra, sen skulle jag tränat, hämta Jocke på jobbet så vi kunde dra till stan å han ska beställa glajjor, sen ut till Västerlösa för å skriva på kontraktet å då blire väl hälsa på mor å far igen. Så mycket som jag varit hos dom på senaste hade jag nog inte varit sammanlagt sen jag flyttade hemifrån innan...
Får se hur mkt jag hinner, eller det enda som går att välja bort är ju packa, resten är måsten!

Nääe, känner inte att jag har något vettigt att säga. Är nog bäst jag avslutar här då.
Alicia tog kort när jag tanka bilen på väg till skridskoåkningen :P
lite smygreklam för DHL ;)


Ps. någon som vill komma med frukost till mig? Ds.




Kommentarer
Postat av: määry

Åh snuppa ja saknar dig med! har ni klarat av kontrakt nu? herre gud, vuxenpoäng ggr en miljon!

va menas med josie anders o liollfisan? ingen som ska har barn eller?

ja skulle flyga över me lite frull på dirr om ja kunde!

puss snäckan!

2010-05-01 @ 20:47:06
Postat av: Millah

Nejmen tuusan vilket sött kort! :) Du är så söt min lilla pussgurka! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback